اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

چرا آموزش زبان انگلیسی برای افراد بزرگسال مهم است؟ این سوال مهمی است و اگر بتوانید به پاسخ صحیحی برسید می‌توانید بسیاری از فرصت‌هایی که در آینده در انتظار شما هستند را بدست آورید.

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که چرا کودکان در سنین پایین زبان انگلیسی را به صورت کامل می‌توانند یاد بگیرند ولی این امر در بزرگسالان به سختی انجام میشود؟ و برای تقویت زبان افراد بزرگسال چه باید کرد؟

زمانی که کودکان شروع به یادگیری زبان خارجی میکنند هر یک از مفاهیم را با تعابیر و مفاهیم خاص در ذهن خود برچسب زده و موجب ثبت طولانی آن‌ها در مغز می‌کنند.
ولی این برچسب زدن در افراد بزرگسال به سختی امکان پذیر است زیرا زبان مادری به همین صورت در ناخودگاه آن‌ها ثبت شده است. از طرف دیگر افراد بزرگسال برای این برچسب گذاری با تقابل‌هایی از طرف ذهن مواجه هستند که این کار را برای آن‌ها سختتر نیز خواهد کرد. اگر با جدیت بیشتری به آموزش زبان در بزرگسالی بپردازیم بسیاری از فرضیات و مجهولات و تسلط مغز در روبرو شدن با این رخداد پایان می‌پذیرد.

افراد بزرگسال اگر بتوانند به ایجاد پیوند یا ارتباط بین زبان خارجی و مفاهیم توصیفی برسند می‌توانند با آسودگی و خیال راحت به یادگیری زبان جدید بپردازند و این امر را به پایان برسانند.

البته ایجاد این پیوند نیاز به تمرین‌های مختلفی دارد که با استفاده از روش‌های مختلف افراد می‌توانند به انها دست پیدا کنند و به نتایج دلخواه خود برسنددر مقالات بعدی بیشتر به این روش‌های گفته شده خواهیم پرداخت.
باید این مسئله را قبول کرد که تفاوت‌های زیادی بین زبان مادری و زبان جدیدی که در حال یادگیری آن هستید وجود دارد و امری طبیعی است که مغز در مقابل یادگیری واژگان جدید مقاومت کند. البته زبان انگلیسی به علت سادگی بیشتری که نسبت به باقی زبان‌ها دارد یادگیری آسان‌تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید