تاثیر دیدن فیلم در تقویت زبان انگلیسی

فیلم آموزش زبان

دیدن فیلم جز فعالیت‌هایی سرگرم کننده برای بسیاری از افراد است. اگر بدانیم چقدر می‌توانیم از تاثیر دیدن فیلم در تقویت زبان انگلیسی استفاده کنیم  مفیدتر از زمان خود استفاده کرده و با تماشای فیلم به آموش زبان انگلیسی خود نیز کمک کرده و این فعالیت را برای خود لذت بخش می‌کنیم.

اگر قبلا این کار را کرده باشید و نتیجه مطلوب را نگرفته باشید ممکن است این کار برای شما خسته کننده باشد ولی اگر از روش صحیح این کار را انجام دهید حتما نتیجه بهتری می‌گیرید.

این حقیقت درست است که تماشای فیلم به تنهایی نمی‌تواند سطح زبان شما را بالا ببرد ولی حتما مزایای زیادی دارد، از جمله این مزایا می‌توان به بهبود مهارت در تلفظ و یادگیری واژگان و همینطور بهبود بخشیدن مهارت‌های شنیداری و گفتاری و تلفظ صحیح کلمات و بالا بردن دایره لغات اشاره کرد.

در ادامه به روش صحیح فیلم دیدن به زبان انگلیسی می‌پردازیم:

روش صحیح تماشای فیلم انگلیسی برای تقویت آموزش زبان انگلیسی

در ابتدا فیلمی انتخاب کنید که قبلا دیده‌اید و به آن علاقه دارید تا چند بار دیدن این فیلم باعث خستگی و دلزدگی شما نشود.

فیلم انتخاب شده را با زیرنویس انگلیسی ببینید. در زمان دیدن فیلم حتما تمرکز داشته باشید. فیلم را به قسمت‌های کوتاه ده دقیقه‌ای تقسیم کنید.

در زمان فیلم دیدن قلم و دفتر در کنار خود داشته باشید. می‌توانید چندین بار فیلم را متوقف کنید و لغات و عباراتی که متوجه نمی‌شوید را مجدد ببینید و یادداشت کنید و معنای آن را از دیکشنری بیابید (بهتر است از همین ابتدا خود را عادت دهید که از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی استفاده نمایید).

احتمالا در هر قسمت حدود 20 الی 30 لغت و اصطلاح جدید پیدا می‌کنید که معانی آن‌ها را نمی‌دانید ولی ناامید نشوید این تازه شروع کار است. برای بهبود تلفظ خود خوب است که هر قسمت را سه یا چهار بار با دقت ببینید.

روشی که گفته شد یکی از روش‌هایی است که تاثیر دیدن فیلم در تقویت زبان انگلیسی را بالا می‌برد. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد و شما خود باید متوجه شوید از چه شیوه‌ای بهتر می‌توانید استفاده کنید و دانش زبان خود را بهبود ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید